سیاست مرجوعی و عودت
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای هایپرتجهیز بوده است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
با توجه به گستردگی گروههای کالای ارائه شده در وبسایت هایپرتجهیز، همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرفکننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.
درصورتی که
- سفارش به طور ناقص ارسال شده باشد.
- سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود.
- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
برای بازگشت کالا ابتدا با کارشناسان سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز میشود.